Cracking the Quebec Code in 45 minutes

Par Léger, Jean-Marc
LV455797
(978-2-7619-5950-6)

Votre prix

  • 9,95$ /ch.
  • Prix net: 9,95$ /ch.


Quebecers are more different than you might think, but they're not as different as they think.In 45 minutes, you will discover the new Quebec consumer and the keys to opening their hearts, minds and wallets.Most Quebecers come from a French culture, live in an English society and have an American lifestyle. Understanding their hybrid nature is your path to success in la belle province.A company that wants to establish itself in Quebec; a marketing director who wants to improve market share; an entrepreneur who wants to launch a new product; a manager who wants to increase profit margins; an advertiser that wants to persuade Quebecers; a worker planning to immigrate to Quebec: All are likely to face unexpected obstacles if they don't have a roadmap to maximize their opportunities.Using a scientific approach and thousands of private surveys, Leger, the largest Canadian-owned polling, market research and analytics firm in Canada, unveils seven character traits that make Quebecers unique and different. Going beyond clichés, prejudices, rumours and half-truths, Cracking the Quebec Code in 45 Minutes lays out facts and reveals a new and fascinating portrait.You are 45 minutes away from succeeding in Quebec.

En ligne

Réapprovisionnement - délais variables
(978-2-7619-5950-6)

0 en stock*

Cliquez pour vérifier la disponibilité actuelle dans nos magasins. Si les quantités affichées sont de 1 ou 2, nous vous suggérons d'appeler au magasin avant de vous déplacer. Il est possible de commander des articles en rupture de stock en tout temps.


À propos de l’auteur

Nationalité : Québec

JEAN-MARC LÉGER est économiste et a créé la firme de sondages et recherche marketing Léger avec son père, Marcel Léger, en 1986. Sous sa gouverne, Léger est devenue la plus grande firme de sondages à propriété canadienne. Il est aussi président de l'entreprise technologique Leger Metrics et partenaire des firmes Imarklab (commerce électronique) et Passenger (communautés en ligne).


Détails

  • Format : -
  • Type de couverture : Souple
  • Langue : English
  • Dimensions : 12,02cm × 22,95cm