La transformation positive des marques : la data contre le greenwashing

By Allary, Jean
LV464026
(978-2-311-62594-3)

Your Price

  • $42.95 /ea.
  • Net price: $42.95 /ea.
Présentation d'une méthode d'identification des publics réceptifs aux arguments responsables afin d'accroître et d'optimiser la transformation des marques en développant des plans de communication adaptés.

Online

Restocking - Variable delays
(978-2-311-62594-3)

0 in-stock*

Click to check the quantities available in each store. If 1 or 2 is indicated, please call before coming in store. You can order back order items at any time.


About the Author

Nationality: France


Details

  • ISBN: 978-2-311-62594-3
  • Editor: VUIBERT
  • Place of publication: Paris, FR
  • Section: Marketing/sales
  • Collection: -
  • Publication: 4/19/2022
  • Format: book
  • Type of coverage: Softback
  • Language: Français
  • Number of pages: 189
  • Dimensions: 15cm × 21cm